پست پنجم...



نيازمنديهاي مهناد -درج آگهي رايگان - تبليغات رايگان - تبليغات اينترنتي - خريد و فروش بي واسطه



سلام خدای من!

دیروز صبح مراسم تعویض پرچم حرم امام رضا ع بود... مامان اینا که رفتن کلاس من داشتم فیس بوک شهاب رو نگاه می کردم... یه دیالوگ از برف روی شیروانی داغ بود... وسوسه شدم که یه تیکه هاییش رو نگاه کنم...

تا ساعت 9 داشتم نگاه می کردم... حالم از دست خودم گرفته بود... ولی تصمیم گرفتم که همه چیز رو دوباره درست کنم... سریع ظرفا رو شستم و خونه رو مرتب کردم... نرسیدم لباسا رو جمع کنم...

ساعت 10:30 وحیدیه بودم... رفتیم خونه ی مامان جون...

بعد از 5 سال سعید رو دیدم... چقدر بزرگ شده بود...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • ارسال شده در : 16 تير 1395 ساعت: 16:52 + تعداد بازديد : 12